Binnen de afdeling Operations staat ons team Building IT Systems onder andere in voor de opvolging van de NMBS-werven op het vlak van safety technieken (branddetectie) en Building management Systemen.

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die voor ons de opvolging doet van de werven op het vlak van branddetectie, Voice alarm systemen , autonome inerte gasblussingen, bekabeling, IT-Infrastructuur en BMS.

 

Je takenpakket is als volgt:

·        Je beheert de uitrol van verschillende projecten tegelijkertijd van A tot Z zonder daarbij het overzicht te verliezen

·        Je kent je werf, komt op je werf, kent de stakeholders, weet wie het aanspreekpunt is voor elke situatie, kent de plannen en de planning, organiseert overleg en weet van aanpak.

·        Je bent het eerste aanspreekpunt van de werfleiders en coördineert en begeleidt de werf op het vlak van bekabeling en installatie op een efficiënte manier

·        Je houdt toezicht op de veiligheid van de werf

·        Je volgt de planning op en stuurt bij waar het nodig is

·        Deadlines worden gehaald

·        Je zorgt voor de oplevering, controles van plannen, de as-built flow

·        Je stuurt en motiveert de betrokken partijen

·        Je volgt de werkzaamheden nauwkeurig op en hebt oog voor optimalisatie

·        Je informeert op regelmatige tijdstippen de betrokken partijen over de voortgang van het project

·        Je zorgt voor de nodige rapportering

Requirements

Technische Vereisten

·        Je bent van opleiding bachelor bouwkunde, elektriciteit of electronica, ingenieur, … of gelijkwaardig door ervaring

·        Je hebt voldoende kennis in jouw vakgebied (Safety) om een abstractie maken het technisch inhoudelijke. Met als doel te weten wat realistisch is qua uitvoeringstermijnen, het goedkeuren van meetstaten, realiseerbaar is, de veiligheidsaspecten in het acht houdende.

·        Je hebt sterke organisatorische en planningsvaardigheden

·        Je hebt ervaring met MS Office, MS Projects, dashboards, ticketing systemen, etc

·        Je bent communicatief en kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Frans

·        Ervaring van minstens 5 jaar in een soortgelijke functie is vereist

·        Ervaring met het opvolgen van projecten is een must

 

Soft Skills Vereisten

·        Je kan snel schakelen

·        Je hebt een oplossingsgerichte mindset

·        Je neemt ownership

·        Je kan in moeilijke discussies met de klant, teamleden en leveranciers kalm blijven

·        Je bent in staat om je naar andere projectleden te schikken

·        Je kan goed netwerken en de nodige stakeholders binnen een grote organisatie (NMBS) snel leren kennen

·        Je bent ondernemend en hebt zin voor initiatief

·        Je werkt autonoom

·        Je hebt een sterke integriteit en zelfreflectie voor verbetering

Our offer
Within our open corporate culture, you contribute to the digital transformation of SNCB. You will have a job with social impact and ample opportunity to make your own contribution. In addition to a good work-life balance and a competitive salary, you will receive the following benefits:

  • the possibility to work remotely + flexible working hours;

  • 35 days of leave;

  • a company car + a public transport season ticket;

  • a target bonus;

  • a comprehensive insurance package (affiliation without own contribution, excl. outpatient costs for family members);

    • hospitalisation and dental care for the whole family;

    • outpatient costs (= medical costs separate from hospitalisation);

    • group insurance: supplementary pension, work disability and death (cafeteria plan);

    • accidents at work (extralegal);

  • meal vouchers and eco-vouchers;

  • net allowances for remote working and carwash + internet budget.

Apply for this job
Apply for this job
Location icon

Near Brussels Midi Station

Department icon

Infrastructure & Operations Services

Contract type icon

fulltime_permanent

Any questions?
Contact our Ypto Recruitment contact person.

Ypto Recruitment Contact
Contact us

Share this vacancy

FacebookWhatsAppEmailLinkedIn

3 reasons to choose Ypto 

Icoon uitdagingen: bergtop

Challenging projects

At Ypto, you never stand still. Every day is different and offers the opportunity to be challenged to innovate in order to find the best solution for our customer.

Maatschappelijke impact icoon

Social impact

Through your work, you contribute to the future of Belgian railways and have a tangible impact on millions of people.

Doorgroeimogelijkheden icoon

Growth opportunities

Initiative, trust and self-management are key. You will have the support of your colleagues to develop and the opportunity to grow.

Application procedure

Did you apply for a position at Ypto? Or are you curious about how our application procedure works? We follow the four steps below each time. Depending on the position, an additional interview or assessment may be required.

1

CV screening

We take a close look at your CV and check whether it matches the profile you are looking for. We may call you briefly to ask about your motivation and experience.

2

Interviews

After a successful screening, you’ll be invited to a first video interview with one of our Recruitment Partners. This conversation focuses on your motivation, experience, and expectations. A second interview will then take place on-site with the business team, where we’ll discuss the role and how your skills align with the team’s needs.

3

Reference analysis

Finally, we contact the references you will have provided. This way, we can make you out better.

4

We have a match: welcome to Ypto

Have you been selected? If so, we will be happy to draw up an attractive proposal and welcome you to our organisation.

Spontaneous application

Would you like to work with us on the future of SNCB but cannot immediately find the right vacancy? Then feel free to submit a spontaneous application. Who knows, you might soon be part of our team!