(English version not available)

Het team End User Systems van onze afdeling Operations is opgesplitst in 2 subteams: Engineering en Device Platform Management. Voor elk van deze subteams zoeken we een coördinator die zal fungeren als SPOC binnen zijn/haar vakgebied en die zal waken over de operationele continuïteit.

Je voornaamste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Duidelijk en tijdig beantwoorden van vragen van afnemers van de service binnen jouw vakgebied
  • Voorzien van de nodige rapportering m.b.t de belangrijkste KPI's van het team
  • In samenwerking met collega's verbeteringsvoorstellen formuleren en uitwerken om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen
  • Plannen en organiseren van de activiteiten binnen het team:
    • Dagelijks aansturen en opvolgen van de werkzaamheden binnen het team in opdracht van de teamlead
    • Toezicht houden op de werkverdeling binnen het team en/of het activiteitendomein
    • Bewaken van de continuïteit van de dienstverlening binnen het team
    • Een kwalitatieve controle uitvoeren op het werk dat door de medewerkers / voor de activiteit wordt afgeleverd
  • Zelf nog operationeel meewerken binnen het team
  • Opstellen en up-to-date houden van documentatie en procedures


Requirements

(English version not available)

  • Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Minstens 5 jaar ervaring binnen een operationele omgeving, waarvan bij voorkeur reeds een eerste ervaring met de coördinatie en delegatie van taken en activiteiten
  • Brede IT-kennis met kennis van:
    • Infrastructuur Stack (OS, imaging, deployment, scripting (powershell) & management toolset) op basis van Windows, MacOS, Linux, Android, IOS
    • Active Directory (begrijpen/opzetten/onderhouden van domains, trees, forests, trusts, groups, users, OU’s, sites,…), LDAP, GPO
    • Patching Management (Op basis van SCCM)
    • Anti-virus Management (Op basis van Windows Defender)
    • Officetools (Office 365) inclusief collaboration tools (Exchange/Outlook, Teams, OneDrive, Sharepoint)
    • Mobile device management (MDM/Intune/Knox)
    • Network: Basiskennis TCP/IP, routing, VLAN, DNS, DHCP
    • Asset mangement op basis van ITIL methodologie en ServiceNow
  • Kennis van de ITIL-methodologie
  • Analytische geest, nauwkeurig en planmatig ingesteld
  • Goede kennis Nederlands, Frans en Engels

Ons aanbod

Binnen onze open bedrijfscultuur werk je achter de schermen mee aan de digitale transformatie van NMBS. Je hebt een job met maatschappelijke impact en ruimte voor eigen inbreng. Naast een goede work-life balans en een marktconforme verloning bestaat je pakket uit:

  • Mogelijkheid tot 3 dagen telewerk per week + flexibel uurrooster
  • 35 verlofdagen
  • Bedrijfswagen + abonnement openbaar vervoer
  • Bonus
  • Hospitalisatieverzekering (inclusief tandzorg) voor het hele gezin, groeps- en invaliditeitsverzekering (cafetariaplan), zonder eigen bijdrage
  • Maaltijd- en ecocheques
  • Nettovergoedingen voor telewerk en carwash + internetbudget
Apply for this job
Apply for this job
Location icon

Anderlecht

Department icon

Operations

Contract type icon

fulltime

Share this vacancy

FacebookWhatsAppEmail

3 reasons to choose Ypto 

Icoon uitdagingen: bergtop

Challenging projects

At Ypto, you never stand still. Every day is different and offers the opportunity to be challenged to innovate in order to find the best solution for our customer.

Maatschappelijke impact icoon

Social impact

Through your work, you contribute to the future of Belgian railways and have a tangible impact on millions of people.

Doorgroeimogelijkheden icoon

Growth opportunities

Initiative, trust and self-management are key. You will have the support of your colleagues to develop and the opportunity to grow.

Application procedure

Did you apply for a position at Ypto? Or are you curious about how our application procedure works? We follow the four steps below each time. Depending on the position, an additional interview or assessment may be required.

1

CV screening

We take a close look at your CV and check whether it matches the profile you are looking for. We may call you briefly to ask about your motivation and experience.

2

Interviews and questionnaire

If the outcome of this screening is positive, you are invited to a (video) interview with your direct supervisor and your HR Business Partner. During these interviews, we discuss your motivation, knowledge, experience and skills as well as the content of the job. We also talk about the online questionnaire you filled in prior to the interview.

3

Reference analysis

Finally, we contact the references you will have provided. This way, we can make you out better.

4

We have a match: welcome to Ypto

Have you been selected? If so, we will be happy to draw up an attractive proposal and welcome you to our organisation.

Spontaneous application

Would you like to work with us on the future of SNCB but cannot immediately find the right vacancy? Then feel free to submit a spontaneous application. Who knows, you might soon be part of our team!