English version not available
Voor het Ypto Facilities & Fleet Management-team zijn we op zoek naar een Administratieve medewerker - Fleet & Facilities.
Hoofdactiviteiten
- Fungeren als administratieve ondersteuning voor diverse taken binnen het departement:
- beheren samen met de verantwoordelijken de mailbox (dagelijkse opvolging van algemene vragen)
- verwijzen medewerkers door naar de juiste/bevoegde personen in het department
- geven administratieve ondersteuning bij meetings (bv. organiseren van meeting, beschikbaar stellen van informatie voor alle deelnemers, opmaken van meeting minutes van meetings, …)
- Fleet:
- opvolgen van de schadegevallen bij einde leasecontract
- voorbereiden van algemene statistieken (vb: schadegevallen)
- opvolgen dossierbeheer voor de bestelling van bedrijfswagens
- beheren tankkaarten (aanvraag vervangingen)
- beheren toegangen parking (interne medewerkers en aanvragen token)
- Facilities:
- beheren en opvolgen van alle problemen gerelateerd aan het gebouw (melding in tool) en bureaumateriaal, staat in voor het doorgeven van deze problemen aan de juiste instanties/personen en de opvolging van de oplossing ervan
- beheren en aanvragen van badges voor de toegang tot het gebouw
- beheren van vergaderzalen en aanvulling van didactisch materiaal (flipcharts, whiteboard markers,…)
- verzorgen de logistieke rondbedeling (bv. post…)
- beheren het bureaumateriaal binnen Ypto en plaatst hiervoor de nodige bestellingen
- verzorgen de aanvragen voor catering voor diverse afdelingen
Requirements
English version not available
- Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervarin
- Je bent een teamplayer die ook autonoom kan werke
- Je bent leergierig en kan omgaan met snel wijzigende dat
- Je werkt nauwkeurig en bent klantgerich
- Je hebt een goede kennis van de courante software (MS Office, ...)
- Ervaring in een IT-omgeving is een troe
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels, zowel schriftelijk als mondeling
Ons aanbod
Binnen onze open bedrijfscultuur werk je achter de schermen mee aan de digitale transformatie van NMBS. Je hebt een job met maatschappelijke impact en ruimte voor eigen inbreng. Naast een goede work-life balans en een marktconforme verloning ontvang je de volgende voordelen:
- Mogelijkheid tot telewerk + flexibel uurrooster
- 35 verlofdagen
- Uitgebreid verzekeringspakket - aansluiting zonder eigen bijdrage, m.u.v. ambulante kosten voor gezinsleden
- Hospitalisatie en tandzorg voor het hele gezin
- Ambulante kosten (= medische kosten los van hospitalisatie)
- Groepsverzekering: aanvullend pensioen, arbeidsongeschiktheid en overlijden (cafetariaplan)
- Arbeidsongevallen (bovenwettelijk)
- Maaltijd- en ecocheques
- Nettovergoedingen voor telewerk + internetbudget
Apply for this job