English version not available 

Voor het Ypto Facilities & Fleet Management-team zijn we op zoek naar een Administratieve medewerker - Fleet & Facilities.


Hoofdactiviteiten

  • Fungeren als administratieve ondersteuning voor diverse taken binnen het departement:
    • beheren samen met de verantwoordelijken de mailbox (dagelijkse opvolging van algemene vragen)
    • verwijzen medewerkers door naar de juiste/bevoegde personen in het department
    • geven administratieve ondersteuning bij meetings (bv. organiseren van meeting, beschikbaar stellen van informatie voor alle deelnemers, opmaken van meeting minutes van meetings, …)
  • Fleet:
    • opvolgen van de schadegevallen bij einde leasecontract
    • voorbereiden van algemene statistieken (vb: schadegevallen)
    • opvolgen dossierbeheer voor de bestelling van bedrijfswagens
    • beheren tankkaarten (aanvraag vervangingen)
    • beheren toegangen parking (interne medewerkers en aanvragen token)
  • Facilities:
    • beheren en opvolgen van alle problemen gerelateerd aan het gebouw (melding in tool) en bureaumateriaal, staat in voor het doorgeven van deze problemen aan de juiste instanties/personen en de opvolging van de oplossing ervan
    • beheren en aanvragen van badges voor de toegang tot het gebouw
    • beheren van vergaderzalen en aanvulling van didactisch materiaal (flipcharts, whiteboard markers,…)
    • verzorgen de logistieke rondbedeling (bv. post…)
    • beheren het bureaumateriaal binnen Ypto en plaatst hiervoor de nodige bestellingen
    • verzorgen de aanvragen voor catering voor diverse afdelingen

Requirements

English version not available

  • Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervarin
  • Je bent een teamplayer die ook autonoom kan werke
  • Je bent leergierig en kan omgaan met snel wijzigende dat
  • Je werkt nauwkeurig en bent klantgerich
  • Je hebt een goede kennis van de courante software (MS Office, ...)
  • Ervaring in een IT-omgeving is een troe
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels, zowel schriftelijk als mondeling


Ons aanbod

Binnen onze open bedrijfscultuur werk je achter de schermen mee aan de digitale transformatie van NMBS. Je hebt een job met maatschappelijke impact en ruimte voor eigen inbreng. Naast een goede work-life balans en een marktconforme verloning ontvang je de volgende voordelen:

  • Mogelijkheid tot telewerk + flexibel uurrooster
  • 35 verlofdagen
  • Uitgebreid verzekeringspakket - aansluiting zonder eigen bijdrage, m.u.v. ambulante kosten voor gezinsleden
    • Hospitalisatie en tandzorg voor het hele gezin
    • Ambulante kosten (= medische kosten los van hospitalisatie)
    • Groepsverzekering: aanvullend pensioen, arbeidsongeschiktheid en overlijden (cafetariaplan)
    • Arbeidsongevallen (bovenwettelijk)
  • Maaltijd- en ecocheques
  • Nettovergoedingen voor telewerk + internetbudget
Apply for this job
Apply for this job
Location icon

Near Brussels Midi Station

Department icon

Business Support

Contract type icon

fulltime_permanent

Any questions?
Contact our HR Business Partner

Evi Janssens
Contact us

Share this vacancy

FacebookWhatsAppEmailLinkedIn

3 reasons to choose Ypto 

Icoon uitdagingen: bergtop

Challenging projects

At Ypto, you never stand still. Every day is different and offers the opportunity to be challenged to innovate in order to find the best solution for our customer.

Maatschappelijke impact icoon

Social impact

Through your work, you contribute to the future of Belgian railways and have a tangible impact on millions of people.

Doorgroeimogelijkheden icoon

Growth opportunities

Initiative, trust and self-management are key. You will have the support of your colleagues to develop and the opportunity to grow.

Application procedure

Did you apply for a position at Ypto? Or are you curious about how our application procedure works? We follow the four steps below each time. Depending on the position, an additional interview or assessment may be required.

1

CV screening

We take a close look at your CV and check whether it matches the profile you are looking for. We may call you briefly to ask about your motivation and experience.

2

Interviews and questionnaire

If the outcome of this screening is positive, you are invited to a (video) interview with your direct supervisor and your HR Business Partner. During these interviews, we discuss your motivation, knowledge, experience and skills as well as the content of the job. We also talk about the online questionnaire you filled in prior to the interview.

3

Reference analysis

Finally, we contact the references you will have provided. This way, we can make you out better.

4

We have a match: welcome to Ypto

Have you been selected? If so, we will be happy to draw up an attractive proposal and welcome you to our organisation.

Spontaneous application

Would you like to work with us on the future of SNCB but cannot immediately find the right vacancy? Then feel free to submit a spontaneous application. Who knows, you might soon be part of our team!